Suomen YK-liitto mukana Metropolia World Week -tapahtumassa

4.4.2012

Suomen YK-liitto otti osaa viime viikolla järjestettyyn Metropolia World Week -tapahtumaan. Kehitysyhteistyöpäivän aikana YK-liitto esitteli suosittua Nuoret ja vuosituhattavoitteet -valokuvanäyttelyä. Tapahtuman muihin osallistujiin kuului muun muassa ulkoasiainministeriö, sosiaali- ja terveysalan MaZaFi-hanke sekä Kepan ja Etelän vapaaehtoistyöohjelma ETVO.

Tapahtumassa järjestettiin Nuoret ja vuosituhattavoitteet -valokuvanäyttelyn tiimoilta kilpailu jonka palkintona oli YK-logolla varustettu sininen Marimekko-laukku. Kilpailun voittaja on arvottu, ja laukun itselleen saa Jere Koponen Helsingistä.

Suomen YK-liitto kiittää Metropolian Ammattikorkeakoulua kehitysyhteistyöpäivän järjestämisestä ja kaikkia muita tapahtumaan osallistuneita.