Etsitkö toimistotilaa? Tule Globaalikeskukseen!

Globaalikeskuksessa Hakaniemessä on nyt vapaata toimistotilaa.

Globaalikeskus

Globaalikeskus on kansalaisjärjestöjen yhteinen toimitila. Järjestöillä on  käytössä kaksi hyvin varustettua kokoustilaa, joista toiseen mahtuu 40-60 ihmistä ja toiseen 10-12 ihmistä. Molemmissa kokoustiloissa on älytaulut sekä etäkokousten järjestämiseen tarvittavat välineet. Kaikkien järjestöjen yhteiskäytössä on myös tauko- ja saniteettitilat sekä alakerrassa sopimuksen mukaan varastotilaa, sauna, suihkut ja kuntosali. Toimistotiloissa on esteetön kulku ja inva-wc.

Globaalikeskuksessa on hyvät verkkoyhteydet sekä tulostus- ja postituspalvelut. Lisäksi tarjolla on runsaasti hyviä yhteistyökumppaneita ja avuliaita työkavereita.

Tilan osoite: Siltasaarenkatu 4, 7 kerros.

Toimiston kokonaispinta-ala: 658,00 m²

Työhuoneiden pinta-ala yhteensä: 350,50 m² (Vuokrattavat työhuoneet 10-15 m² , yht. 35 m², lyhytaikaiseen vuokraukseen löytyy myös työpisteitä)

Yleistilojen pinta-ala: 260,90 m²

Kaksi kokoushuonetta, pinta-alat: 46,60 m² ja 17,68 m²

Kellarin varastohuone: 61 m²

Vuokraamme tiloja myös osittaisen etätyön tueksi päivä-, viikko- ja kuukausivuokralla. Kokoustiloja voi myös vuokrata erikseen.

Tiedustelut: Helena Laukko, helena.laukko [ät] ykliitto.fi (helena[dot]laukko[at]ykliitto[dot]fi), 044 7810303