Suomen YK-liitto mukana Maailma kylässä -tapahtumassa

Suomen YK-liitto on mukana Helsingin Kaisaniemessä ja Rautatientorilla tänä viikonloppuna 29.-30.5. pidettävässä Maailma kylässä -tapahtumassa.

YK-liiton koordinoima YK-kylä löytyy vesialtaan (Victoria Lake) pohjoispäädystä (D500).

Tänä vuonna tarjolla on Taideteollisen korkeakoulun opiskelijoiden teemavuoden (kulttuurien lähentyminen) hengessä suunnittelemia design-tuotteita sekä kiehtova maustetyöpaja. Työpajaan osallistuville on luvassa mausteinen yllätys!

YK-kylässä pääset maistamaan myös Maailman ruokaohjelman hätäruokaa (Compact Emergency Food). Kaikkea emme kuitenkaan tässä vaiheessa vielä paljasta, vaan paikalle kannattaa tulla itse katsomaan!

YK-liitto jakaa myös julkaisemaansa aineistoa, ja myy YK-liiton Sinisiä tuotteita, joiden myyntituotolla tuetaan YK:n toimintaa.

Mukana YK-kylässä ovat seuraavat toimijat:

Suomen YK-liitto
UNDP